İzleyiciler

İzleyiciler

1 Temmuz 2015 Çarşamba

Victoria's Secret Duş Jeli

Herkes günaydın! 

Geçenlerde ankarada ilk kez Vs indirimine denk gelince çok sevinmiştim,o çalışanları görene kadar 👊🏻 


Her şey çok ucuzdu fakat o uyuz çalışanları yüzünden iki ürün alıp çıktım maalesef. Böyle tipleri özellikle mi seçiyorlar gerçekten anlamıyorum.

Neyse son 3-4 seferdir kullanıyorum ve çok sevdim.Duş jellerinde biraz takıntılıyım diyebilirim çünkü çoğu suyla temas ettiğinde garip bi kokuya dönüşüyor ve ben bu duruma sinir oluyorum🙆🏼



Bu ürün öyle pratik ki köpük formunda,çok iyi köpürüyor ve kokusuna bayıldım! 

Keşke takmayıp 1-2 tane daha alsaydım diyorum. 

Fiyatı sanırım 15 tlydi hala indirim devam ediyorken bir bakın derim :) 

Sevgiler ... 
İnstagram;theworldofbasak

1 yorum:

  1. bakayım buna ama çalışanlar hakikaten fenalar VS onların sanki de istemeden satıyorlar..

    YanıtlaSil