İzleyiciler

İzleyiciler

3 Temmuz 2015 Cuma

Çantamda Neler Var?

Herkese bu güzel cumartesi sabahından günaydın! 

Son 2 haftadır buraya her gün yeni bir yazı koymaya çalışıyorum , buraya yazmayı seviyorum 💁🏼

Bugün size çantamda neler var? Onları göstermek istiyorum yani yaz çantam gibi bir şey aslında 


Çantamı zaradan 2 hafta önce falan aldım
Gayet geniş güzel ve kullanışlı bir çanta çok sevdim. 

Gelelim içindekilere 

Bu ara vazgecilmez herkesin artık cebinde bile taşıdığı selfie çubuğu sığabilecek tüm çantlarıma koyuyorum olmadı arabaya koyuyorum sürekli yanımda ☺️ resim cekmeye bayılıyorum

Kulaklığım ve telefonumda ayrılmaz ikili tabi😋

Cüzdan,kartlık herkesin çantasında olanlar zaten (cüzdan mango & kartlık accessorizze)

Parfumum şu sıralar zara rose hangisi elime gelirse onu kullanıyorum çantamda rose kalmış onu çektim

Ipadim de hep yanımda dışarıda notlar almayı video izlemeyi bir şeylere bakmayı çok seviyorum

O tatlı hello kitty ise tarak 🙈 süs olsun diye değil gerçekten kullanıyorum çokta güzel tarıyor 💁🏼 (H&M) 

Güneş gözlüğü olmazsa olmaz 

Vichy termal su yaz aylarında gerçekten mükemmel! Yazın kaç tane bitiriyorum sayamıyorum.

Şuan çantamdaki yarıya inmiş neyse ki dermobakım bana yollamış🙆🏼 (bu arada oradan gelenlerin detaylı bir yazısını isterseniz instagrama yorum bırakabilirsiniz) 

Son olarak minik bir makyaj çantam var 


Makyaj çantası (H&M) 

Yazın genellikle makyaj yapmıyorum . 
Ama bazen yapmak istediğimde ve ya özel bir yere gideceksem çok çok az face and body uyguluyorum
Onun dışında rimel benetint vb kalıcı hem dudak hem yanak ürünleri renkli lipbalm ve hafif bir kapatıcı alıyorum yanıma yüzüm ve gözaltlarım sıkıntılı olmadığından bu saydıklarım yetiyoda artıyo bile 🙆🏼 

Son olarak değişik değişik su şişeleri 
Sanırım en çok sevdiğim şey ! Hem içmeyi hemde değişik şişeleri çok seviyorum.Dolapta olduğundan koyamadım 💁🏼 

Sizin yazın çantanızda neler var ? 

Sevgiler ... 
İnstagram ; theworldofbasak




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder