İzleyiciler

İzleyiciler

1 Temmuz 2015 Çarşamba

Golden Rose Velvet matte Ruj

Bugün, aldığım günde beri elimden düşmeyen çantamdan çıkmayan çok severek kullandığım bir rujdan bahsetmek istiyorum.


Rujlarda aradığım özellikler ya nude tonlarda ya da bordo kahve tonlarda ve dudaklarımı çok kurutmayacak rujlar seçmeyi tercih ediyorum. 

Bu ruju kendime yakıştırdım ve çoğu makyajımada uyduğunu düşünüyorum.


Yapısı çok güzel wet n wild rujlar gibi dudakları kurutmuyor . 

Ben bazen fırçayla bazende direk sürüyorum. 
Her gören direk rengini soruyor diyebilirim. 
Numarası gördüğünüz gibi 16 
Birde bordo rengi varmış sanırım onada ilk fırsatta bakacağım. 


İndirimde 9-10₺ gibi gayet uygun fiyata almıştım 
Sizin bu seride sevdiğiniz renkler hangileri? :) 

Sevgiler ...
İnstagram; theworldofbasak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder