İzleyiciler

İzleyiciler

17 Temmuz 2015 Cuma

Loreal Sunkiss Renk Açıcı Jel

Herkese merhaba 2 gün önce aldığım loreal sunkiss renk açıcı jeli kullanıp bitirdim sonuçlarından ve nasıl kullandığımdan bahsetmek istiyorum .


Saç boyası bana alerji yaptığından bitkisel boya da her yerde güvenilir olmadığından saçlarımı bu tarz ürünlerle açmayı seviyorum. Daha önce 2 kez yani yaklaşık 2 yıldır gratis ve ya eczanelerde satılan extra blond markasına ait sprey formundaki açıcıyı kullanıyordum
İlk kullanımda bile koyu kahve saçlarımı oldukça açan bu spreyin en kötü yanı resmen sinek ilacı gibi kokmasıydı ve o koku resmen 1 hafta falan ne kadar yıkarsanız yıkayın saçınızdan çıkmıyor kalıyor maalesef. 


Bende bir kaç video izleyip bunu almaya karar verdim.

İster ıslak ister kuru saça uygulama yapabiliyorsunuz

renk kontrolu sizin elinizde! 


Ben kuru saçıma alır almaz hemen denedim .isteğe bağlı olarak ya fönle ya da güneşte saçlarınızı kurutuyorsunuz

Ben kuru saçıma ürünü uyguladım fakat saçım hem gür hemde uzun olunca benim saçıma yetmedi 🙆🏼
Onu hesaba katamadım ne yazık ki 
Yine tüm saçıma sürebildim fakat kuru yerler kaldı . Yapısı jöle gibi çok güzel kokuyor daha sonra o koku saçınızda kalıyor en azından benim saçımda kaldı

Saçımın uçları zaten extra blonddan kalma açıktı kahveydi çok daha güzel oldu verdiği doğal rengi çok sevdim düzleştirip güneşe çıkınca daha çok belli oldu. 

Tam çekemesemde resimde çıkan renkten bir kaç tık daha açık 

Öncesi sonrası yapcaktım silinmiş yani çok çok koyu kahveden bu renge geldiğini düşünün hemde tek sürüşte normalde 3 kere kullanılması gerekiyor 
Ben bu rengi çok sevdim o yüzden 1 kutu daha alacağım. Açık renkli saçlara daha çabuk etki edeceğini düşünüyorum
Eğer benim gibi saçınız uzun ve gürse 2 kutu almanızı öneririm dediğim gibi yetmiyor . Saç uçlarımı çok az kurttu gün içinde pantene argan yağından sürdüm kuruluğunu aldı

Fiyatı indirimli 15₺

Sevgiler iyi bayramlar 🎈 

İnstagram:theworldofbasak



2 yorum:

  1. Merhaba :) Benim saçlarımda koyu kahverengi. 3 gündür ürünü uyguluyorum. Fakat hiçbir renk değişimi yok. Acaba yanlış bir şey mi yaptım ?

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil