İzleyiciler

İzleyiciler

1 Temmuz 2015 Çarşamba

Revlon Lip Butter

Herkese Günaydın!

Bugün size ülkemize çok gelmesini istediğim markalardan birisi olan revlon un lip butterından bahsetmek istiyorum. 

Markanın en merak ettiğim ürünleri arasındaydı lip butter 



Hemen kendime uygun gördüğüm bu 001 rengini aldım. 

Aldığımdan beri severek kullnıyorum

Kahve-pembe arası bir renge sahip diyebilirim.


Yapısı erimeye müsait diyebilirim.
Hatta şu sıcak zamanlarda dolapta saklamanızı tavsiye ederim.

Kalıcılığı normal seviyede , sürüşü kolay 
makyaj çantamda sürekli duruyor ☺️ ama 30₺ yi de hakettiğini söylersem ayıp😁 

İndirimde falan denk gelirseniz benim gibi çok merak ediyorsanız denemenizi tavsiye ederim. 



Sevgiler ... 
İnstagram ; Theworldofbasak


1 yorum:

  1. evet renkler güzel ama sıcak konusunda haklısın benim bir tanesi kırıldı hatta ben de hepsini topluca dolaba koydum..

    YanıtlaSil