İzleyiciler

İzleyiciler

10 Temmuz 2015 Cuma

Relips! #dudaklarını keşfet


Bir süredir bu tarz ürünler moda oldu , bunların dışında tabi kapaklarla deneyenler şişelerle deneyenler 😂 örneklerini gördük yani neyse 😃


sete gelelim içerisinde 3 farklı tipte plastik dudak şeklinde ürünler var 



Hepsini tek tek denedim hatta aptallık yapıp ilk gün tek tek denedim ve dudaklarımın üzeri dudağımın yarısı bildiğiniz morardı😁 mac studio kapatıcı imdadıma yetişti yoksa 3 gün dışarı çıkamazdım. 


benim dudaklarımda en çok etki gösteren çok şişiren bu oldu 
Yaklaşık şişlik 1-2 saat kaldı diyebilirim
Ben en fazla 20/25 saniye tutmayı tercih ettim , daha fazlası yine dudak üzerinde kızarıklığa yol açıyor .
Diğer çeşitleri de bu şekilde ; 




Çok gerekli mi? Olsada olur olmasa da 
Ama verdiği etki güzel gözle görülür bir sonuç elde ediyorsunuz 
 
İlk deneyemim bilinçsizce olsa da güzel bir ürün 
Yani kısacası hem güzel hemde bence çok tehlikeli bir ürün💁🏼
Fakat böyle set halinde değil de denemek için tek tek de alabilirsiniz . 

Relipse çok teşekkür ederim!

Sevgiler ... 

İnstagram;Theworldofbasak



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder