İzleyiciler

İzleyiciler

20 Haziran 2015 Cumartesi

Lapitak Bakım Seti

Geçtiğimiz ay lapitak markasından aldığım kargodaki kremleri ankaraya da götürdüm ki kullanıp yorumlarımı daha çabuk yazabileyim. 



Ben bu markanın ayak kremini uzun zamandır zaten severek kullanıyordum 
Diğer ürünlerinide deneme fırsatı yakalamam çok iyi oldu. 

Ankaradan dönerken kaybettiğim tırnak bakım kremini çok sevdim . Tırnak etlerimi yumuşacık yapıyordu . Tüm kreminlerin kıvamları vazelin kıvamında diyebilirim ondan birazcık ince olabilir belki


Ayak deodorantını çok sevdim . Genellikle ayakkabımın içine sıktım temiz çok güzel bir koku yaydı. Koku bana biraz yogun geldiğinden kapalı alanda sıkmamayı tercih ettim. 

Kremini de normal ayak bakım kremi olarak kullandım çünkü diğerinden farkını görmedim. Ayak kokusu problemim olmadığından belkide . Ama çok güzel yumuşattığını söylemeliyim. 




Genel olarak kremleri beğendim . Bitince alır mıyım ayak kremini zaten alıyordum tırnak bakım ve el kreminide alırım .  Sevgiler ... Teşekkürler lapitak!

1 yorum:

  1. ayak deodorantı favorim oldu son bir aydır sürekli kullanıyorum ve bitmeden de yedeklemem lazım :-))

    YanıtlaSil