İzleyiciler

İzleyiciler

22 Haziran 2015 Pazartesi

Rimme London Nail Nurse💅🏻

Merhabalar !

Kaç kere bitirdiğimi hatırlamadığım rimmelin bu mükkemmel ürününden bahsetmek istiyorum.


Tırnaklarım bunu kullanmadan önce çok güçsüz , üstten sürekli soyulan ve çabuk kırılan bir yapıya sahipti

Bundan çok bir çok yöntem denedim fakat bununki kadar mükemmel bir sonuç elde etmedim. 


Açık konuşmam gerekirse talimatlarına uymadan kullandım🙈

Buna rağmen sonuç harika 
Ben bunu hiç oje sürmek istemediğim zamanlarda parlatıcı niyetine bir de her oje sürmeden önce tek kat uygulayıp daha sonra ojemi sürdüm. 
Bunu atlamadan düzenli olarak yaptığımda tırnaklarımın daha hızlı uzadığını da gördüm.



Kokusu çok fazla rahatsız edici bazen gözlerimin yaşardığını söylemeliyim belkide sadece bende böyledir bilemiyorum. Ama işe yaradığında daha havadar yerlerde sürerek kullanmaya devam ediyorum 

Yaşadığım sorunlar sizde de varsa mutlaka denemenizi tavsiye ederim. 




Bunlarda kullandıktan sonra tırnaklarımın görüntüsü 

Sevgiler mutlu haftalar ... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder